neděle 3. května 2015

Dobrodružství jménem Cardabilities

Je to neskutečné, jak hromada ženských dokáže zblbnout. Ale když se měsíc co měsíc denně díváte, jak další a další dámy přidávají svá dílka do zahraničních chalange, prostě jednou neodoláte. Nikdy jsem to dělat nechtěla, nikdy jsem nechtěla tvořit přáníčka. Neumím to a stejně vždy vypadají jako víko krabičky :). Přesto jsem to udělala. No budiž mi omluvou, že teď budou přáníčka mým denním chlebem, do léta jich opravdu chci udělat co nejvíce, pro kočičky v útulku ve Skrýšově. Mezitím mne čeká stěhování, takže vlastně další a další dobrodrůža :).



Sketch #122 by Cardabilities
Papír Miss Empire - Kaisercraft




Na výřezy je použit měděný embosovací prášek Stampendous Aged Cooper

Tak teď k tomuto "zázraku". Když jsem do toho šla, nenapadlo mě, co si s tím užiju. V kolečku jsem věděla, že bude fotka. Aby vypadala dostatečně shabby, dostala navrch nátěr krakelovacím médiem. Jenže ouha, pokaždé, když krakelovcí médium na obrázku zaschlo, začalo se mi slupovat i s tiskem pod ním. Plán byl, tam vetřít trochu patiny do těch prasklin, ovšem to bylo nemožné. Jakýkoli pohyb s obrázkem stačil, aby se odlupovaly šupinky zaschlého média a obrázku. Když už třetí obrázek neměl různě nos a uši, měla jsem s tím chuť praštit. Na první jsem v rámci pokusu o záchranu použila lak na decoupage a lehce fotku nastříkala, bylo to ještě horší, lak s médiem zareagovala z místy úplně zbělel. Obrázek pod tím vypadal jako 500 let starý originál z nejtemnějšího sklepa:), jen žena jaksi nebyla vůbec k rozeznání. Ty další se sloupaly dříve, než jsem řekla švec a až tento, který se také začal slupovat skoro okamžitě jsem po vetření velmi opatrně barvy po stranách do prasklinek rychle zalila Diamod Glaze už vydržel. Další a další zážitky, včetně doplňování barvy do tiskárny kvůli tisku nápisu na štítek, kdy černou barvu mám i na bradě, klice od dveří, čelu postele a kdoví kde ještě ji najdu a ruce tak černé, že bych si nezadala s automechanikem už popisovat nebudu. Ale o zábavu na dva dny jsem měla vystaráno  a to přeci jde ne? :) To že ani náhodou nemám na vystavená přání tam je fuk, prostě příště to zkusím zas, třeba to bude lepší :)

No a taky jsem nechtěla nikdy blog nebo webovky (nebaví mě to, nemám na to čas a není tam co ukazovat) a teď koukám jako blázen, jak jsem se rozpovídala. Tak zas někdy......

2 komentáře:

  1. I love all the details in your card! Thanks so much for joining our challenge at Cardabilities! Good luck from Cathrine

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Thank you Cathrine for your very nice words, I appreciate it from you !!!

      Vymazat